brudaffär?

Kanske jag skulle starta en sån nu? Snart har jag väll köpt 10 klänningar till som jag inte kan ha!
Dumsnål kallar Fredrik mig & visst är det så,här tror man att man ska kunna komma undan billigt genom att buda klänningar på Tradera som man inte kan ha haha. Nu kanske jag kan ha den även fasst den är minimal. På Söndag ska jag ut till Maln till Fredriks farbrors fru som är sömerska,hon ska kika på klänningen & se vad som går att göra.
Prova min 1a klänning också,den satt faktiskt bättre nu även fasst jag gått ner i vikt,så det får bli att jag har den om inte hon kan fixa den andra.
Ska jag vara ärlig så är den 1a mkt bekämare att bära & MÅNA,MÅNGA på Bröllopstorget.se har frågat vart jag köpt den för dom vill ha en lika :) Känns bra! Ja,den var ju inte dyr precis,köpte den av JJC FACHIN på Tradera.
Verkligen söt & liknar en brudklänning fasst inte jätte lång. När jag har kollat på kortare modell brudklänning så går dom närmare 2 tusen kr & då är dom inte alls lika fina som denna jag har men så är ju denna inte äkta men vad gör det för den korta stunden i kyrkan? Sen vill vi ju ha det enkelt,varför annars slå i hop det med ett dop lix?
Den andra klänningen var så tung & inge roligt att bära :( Så det jag vill komma med det är att jag tycker att när man gifter sig,vad spelar igentligen klänningen för roll? Man kan gifta sig i jeans om man vill! Man ska ha det man trivs bäst i,slipper man tänka på det under dagen som ska vara bland dom bästa i sitt liv.
Vi får se vilken klänning det blir helt enkelt,jag gillar båda! Båda är fina. Men många förväntar sig nog lång,lång klänning vid ett bröllop & visst är det väldigt fint med det & jag tycker absolut att man ska ha det eftersom man alldrig får bära sånt annars & man gifter ju sig bara 1 enda gång i livet så whay not? Men samtidigt blir man vackrast i det man passar i & trivs i. här är en modell kort brudklänning,är det inte fint? Jag tycker det men smaken är som baken-delad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var inte fin. ser ut som en gardin

2010-07-02 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0