Funderar

På det hära med barnen den 14e,jag har ju tänkt hela tiden haft dom med på kvällen & natten,men det kanske blir svårt? Alina kan ju sova i vagnen men samtidigt vill jag nog att hon & Liam åka hem & sova i lugn & ro på kvällen,dom blir nog grinina annars & vi måste gå hem,vi vill ju vara där hela natten el ja,inte hela natten men blir säkert ganska sen,hoppas vi men hur tusan gör vi med barnen då?
Alina har ju sin dopfest hela kvällen ändå & hon ska ju ändå sova så det blir nog bäst dom går hem & lägger sig.
Bäst vore om någon snäll person som barnen känner ville gå hem till oss då & lägga dom & vara där tills vi kommer hem,att någon går hem med dom iaf vid 11-12 tiden kanske,det orkar nog Liam vara vaken till lätt.
Känns som man vill få ut det bästa möjliga man kan få av denna dag ju.
Men känns dumt att be någon att gå i från festen för att lägga våra barn & stanna där till vi kommer hem igen men vad ska man göra? Vi gifter ju oss också så vi vill ju kunna vara med på festen,vore lite tråkigt om vi måste lämna alla för att gå hem :( Hum,vad svårt :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju det vi sa nyss. Man har inte med ungar på bröllops fester

2010-07-25 @ 20:05:03
Postat av: sofie

Vadå bröllopsfester? Det är väll lika mkt en dop fest! Liam orkar vara vaken säkert till 12 men vi vill nog inte gå hem så tidigt & lämna alla,det är det jag menar!

2010-07-25 @ 20:07:28
Postat av: Anonym

Man har inte ungar uppe till 12

2010-07-25 @ 20:10:15
Postat av: sofie

jo vid sånna tillställningar så! men vi får väll gå hem vid 10 med dom då får gästerna vara kvar!

2010-07-25 @ 20:18:11
Postat av: Emma Viklund

Förstår hur du tänker... Kan inte barnen åka hem med mormor och morfar då? Eller ska dom stanna hela natten? Hoppas det löser sig...



Dumma kommentarer ovanför. Såklart får barnen vara med så länge dom orkar och det är ju lika väl deras fest :)

2010-07-25 @ 21:45:55
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: sofie

Ne,dom vill vara kvar dom med,vet inte riktigt hur man ska göra.

2010-07-26 @ 11:27:23
Postat av: mona

ja jag har erbjudit mej!!!!!!

2010-07-26 @ 18:01:02
Postat av: mona

jag är åldrings vakt, hundvakt, barnvakt sa jag ju

2010-07-26 @ 18:03:08
Postat av: sofie

Nej, jag har sagt att du inte behöver hur ska du då kunna vara med på festen ens efter kyrkan,ska du bara äta sen åka hem med gammlningarna sen ha hundarna & ungarna,det går ej!

2010-07-26 @ 21:53:26
Postat av: mona

jo det finns inget annat alternativ jag struntar i festen. men det är väl en sak mellan familjen och ej här på bloggen va??

ingen annan har väl med det att göra!!!

2010-07-27 @ 16:33:01
Postat av: SOFIE

Vadå? Jag har väll alldrig skrivit att DU ska ha dom,jag har inte skrivit att någon måste,jag skrev att om någon snäll ville ställa upp på det så vore det bra men om ingen vill/kan så kan lika gärna vi gå hem vid 12,gästerna klarar nog sig själva,tråkigt att måsta lämna bara men jag har alldrig bett dig ta hem dom & lägga dom,det klarar vi så bra själva så,det är våra barn & ingen ska behöva ta hand om dom som inte vill. Men om någon skulle vilja det så är det snällt skrev jag,INGET ANNAT!Det går nog bra att vi lägger dom själva också som vi tänkt ifrån början men så har vi även tänk på just det att det skulle vara skönt att kunna stanna kvar så länge som möjligt eftersom vi faktiskt också har gift oss men vad spelar det för roll igentligen,vi är nog gifta ändå även fasst vi går hem tidigare,inga problem för oss inte!

2010-07-27 @ 21:03:35
Postat av: sofie

Och sluta att ta åt dig så fort jag skriver om något!

2010-07-27 @ 21:05:15
Postat av: Anonym

NEJ JAG TAR EJ ÅT MEJ. DET JAG MENAR ÄR ATT DET ÄR SLUTDISKUTERAT JAG SKA TA HEM DOM. SKA JU ÄNDÅ HA BILEN ATT SKJUSSA DIN MORMOR OCH FARMOR

OCH HJÄLPA DOM. OCH TA HAND OM RAGGE OCH ALMA.

JAG ÄR MED EN STUND ÄNDÅ. SLUTA SKRIV OM DETTA

PÅ BLOGGEN NÄR VI TRÄFFAS VARJE DAG.

2010-07-28 @ 10:23:05
Postat av: sofie

sluta skriv själv!

2010-07-28 @ 11:43:47
Postat av: Anonym

vilket tjat bara för att hon skrev så

2010-07-28 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0