Helt slut

Usha! Har varit i solen allderless för mkt idag så jag fått solsting,drckigt för lite & bränt mig & såklart har jag inte smörjt in mig heller. Men Liam har bränt axlarna han med fasst han är insmörjd :( Inte bra att bada för mkt då man inte känner den heta solen.
Fick ta mig ett varmt bad i badkaret nyss,frös så ja hoppade,inte kul!

Idag fick jag bildera när jag hade brudklänningen på mig,min första tanke var när jag såg bilden var,Öhh ALLDRIG! FYFAN hur jävla ful får man vara? Tyckte klänningen satt rätt bra när jag var där men nu NEJ! Iof är den ju inte sydd efter mina mått änn & så men jag hoppas att det var fel på kameran!!
Varför ska de alldrig vara bra för?
Föresten har ja fått världens badräckts bränna med kryss på ryggen,snyggt det till en brudkläning! Man skulle gift sig på vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0