Genomgången

Var otroligt lång! Vi valde ingång & utgångsmatch,utgångsmarchen är en låt som jag tycker om men som många kanske inte väntar sig just för att den är med i en film :) Men den är fin & speciell,sommrig lix.
Var mkt pslamer mm man skulle välja mellan & hr vi skulle stå säga & gå & hur tärnorna ska gå & marsalkarna & ja,tusen andra saker som jag nu har glömt,hur ska det gå? Mitt hjärta baknade nästan ur kroppen på mig av en träning,kommer jag att svimma på dagen D? Jaaa! Löferna trode jag skulle vara hemskast men det var det inte utan det var nog att stå på knä & be framme vid altaret,hade ingen aning om man gjorde så! Jätte jobbigt var det & hur man nu ska kunna göra det med en klänning? Jag vågar inte ens tänkta tanken sratch säger det i tyget & jag visar hela baken el nå!

Sara som ska sjunga på bröllopet sjöng otroligt fint!!! Synd att pianot inte lät riktigt som jag vela att det skulle ha låtit men vad gör det om 100 år?

Nu är jag brunett igen,skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0