Mardrömm!

Usha,i natt drömde jag något jätte hemskt,el kanske inte hemskt men otroligt jobbigt!
Drömde att vi var i Skara & bodde på något sorts hotell el nå. Skulle tydligen gifta oss där på en typ brygga,uteservering haha. Jag minns att jag hade Ragge med mig (mammas hund) & jag måsta åka hem med honom till Stocka på kvällen efter Vigseln. Åkte till något ställe i Skara för att göra en håruppsättning,när jag kom hem vra det bara 5 min innan vigsel skulle börja & jag råkade komma åt mitt hår så allting rammlade ut :O Såg hemskt ut,inte hittade jag någon borste eller mitt smink heller,tänkte att ok jag fårr väll gifta mig ofixad då! När jag sen några sek innan vigseln (alla satt & väntade) skulle jag dra på mig klänningen plötsligt fassnar jag i något & hela klnningen rivs upp :O PANIK,visste att det var någon på hotellet som hade en vit klänninge men jag hittade den inte,nu började musik att spela & jag minna att jag måsta sätta på mig mina lösnagalr haha? Sen när jag kom ut så hade redan Fredrik gått fram fasst vi skulle gå ilag,jag visste inte alls vad jag skulle göra ( var typ en ramp ner) jags tår där uppe & såg förvånad ut då hör jag en röst som säger att jag ska börja gå när nästa låt spelas men jag säger att NEJ,jag måste ställa in allting det är inte JAG att gifta mig såhära :( Ville ha min klänning & allt det dära fina som hade gått sönder,så vi ställde in det till nästa dag sen ringde jag till mamma & sa att jag inte kunde komma hem med Ragge förens i morgon haha,toook! Var en massa mera också men orkar inte skriva allt.
Det var bara för mkt när klännigen gick mitt i tur! Usha,det var så verkligt! Jag fick sådan paniiiiik & inte hittade jag något,ryyyser! Hoppas det INTE blir så på riktig nu bara haha.
Antar att jag drömde om sånt är för att det känns som det är så mkt som är ogjort,saker som man inte kan fixa ännu 2 mån före & så för att det har varit så ont om tid att planera,trode inte det behövdes faktiskt! Men efter att ha pratat me andra brudar på Bröllopstorget så inser jag nu att det är tajt med tid! Men vi fixar nog det,jag är ju ett kontrollfrek & vill ha allting ordnat redan nu,helst i går! Jag vill lixsom veta helt säkert om jag har någon som kan sätta upp håret mm men jag har ju inte det,det är nog därför,rädslan att stå drä på dagen D & hälften är inte ens klart. & så känner jag mig inte tillräkligt fin i klänningen,trivs inte i kläning heller så men vill ändå gifta mig i en. Dessutom tycker jag det är såå himmla fint att gifta sig på en plats man har nära kär tex ute,men jag vågar inte utifall det skulle bli regn,då blir det ju inge bra & kyrka är fint det också så det får bli så :)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Haha, TOKA :) Ja, det är nog vanligt att drömma så tokiga och stressiga drömmar då man snart ska gifta sig.. Som sagt har ni ju mycket ogjort ännu och känner er nog stressade :) Gumman då! Allt kommer gå så bra och du kommer vara så vacker som brud <3

2010-06-16 @ 18:11:09
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Timlinn

Very informative...God Bless

2011-03-22 @ 13:53:01
URL: http://timlinn.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0