Passa

Alina har ju kunnat vänt sig i från mage till rygg ett tag nu men NU går det verkligen fort,bara sprätter till. Gäller att passa nu! Nyss när hon låg på soffan la jag henne på magen & höll i henne så hon inte skulle vända sig åt fel håll så hon rammlar ner men det höll nästan på att hända ändå för hon sprätter lix till på nå vis så det blir me en väldans fart,usha! Hopptossa där :) Min hand bara flög i väg när hon tänkte rulla men som tur var fick jag ta på henne lika snabbt igen. Full rulle på henne med andra ord!

Idag har vi varit på midsommarfirande på dagis & avsutning för Liam,han börjar ju på stora avdelningen till hösten så jag tog me blombketter till fröknarna idag :)
Ikväll var vi & pymtade midsommarstången med blommor här på Stocka,i morgon blir det dans runt den fasst kanske inte med mig som medverkan! Vi vem vet? Haha. Efter det ska vi grilla hos syrran m fam.

Ha en bra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0