Tycka om sig själv?

Idag har jag en skit dag! Jag ser ut som en mupp med mittt pippigula hår som inte alls passar till mina glasögon!
Jag vill ha brunt hår igen,inte för att jag såg bättre ut i det heller,det gör jag väll i inget men jag syntes inte lika mkt tror jag som nu,detta lyser ju & då syns man! Jag vill inte vara utmärkandes,som man inte redan skulle vara det? Som jag ser ut hahaha! Ibland kan jag ligga & titta på mina 2 sötnor & undra hur tusan dom kunde bli så himmla fina!?? Antar att det är från Fredrik för inte är det då från mig. Usha,jag vill inte vara så jäkla osäker jämmt!
Varför är jag det? Måste sitta djupt inne eftersom det alldrig går bort. Jag är så rädd för att folk ska tycka konstiga saker om mig så det blir så dom gör det tillslut! Ond cirkel kallas det kanske? Är så rädd att göra något el säga något fel så jag inte ens säger något,hur konstigt är inte det??

NEE,en gnutta självförtroende skulle inte sitta helt fel! Går det att köpa?


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Men gumman du är jättefin!! :) Du passar superbra i ljust hår, men du är jättefin i mörkt med.. Roligt med variation! :) Men gör det som känns bäst.. Vet hur det är med dåligt självförtroende, mitt är upp och ner jämt...



Kram på dig gumman <3

2010-06-07 @ 09:28:17
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Madeilene

det är inget fel på dig !!! du är en jättefin tjej :) vet dock att alla har sånnahär dagar, det har jag med och kommer ha fler hehe.



försök att tänk positivt :) fredrik tycker du är den finaste tjejen på jorden och barnen tycker du är den bästa mamman som finns.. det kan ingen ändra på :)

2010-06-07 @ 20:47:53
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: sofie

Nja,den finaste tjejen på jorden är nog att ta i haha! Ja hoppas att jag duger som mamma åt mina ban iaf :) Dom är det finaste som finns <3

2010-06-07 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0