Hälso

Blir besök hos doktorn idag i stället,ringde sjukrådgivningen & hoppades på att få komma på akuten i stället för Harmångershälsocentral men det blev cetralen i stället :( & desutom till den sämsta läkaren ever! Kommer ju gå jätte bra,NOT! Liam verkligen ogillar honom & det förstår jag han kommer alldrig att villa gå in. & jag vet att vi kommer bli hemskickade utan någon som helst hjälp :( Kanske inte är så mkt att göra åt hostan & feber & så men han har desutom blivit kritvit i ansiktet & blå runt ögonen & orkar knappt vara vaken så jag kännde att vi måste bara ringa & rådfråga tifall det skulle bli värre,då har vi iaf gjort vad vi kan & det känns mkt bättre.
Han är så olik sig i annsiktet också :( Jag vill inte att han ska vara sjuk! Lillevännen min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0