Precis

Nu var det någon som vaknade ur sin skönhetsömn tror jag. Säkerligen hungrig & fortfarande trött :) Hon sover ganska bra om natten faktiskt,vaknar var 3e timme & vill ha käk. vid 3 & sen vid 6 varje natt :)
I går var det som min mjölk tog slut helt :( Hon bara åt & åt sen fanns det inge mera kvar så jag bad Fredrik koka upp lite vatten så jag kunde ge henne ersättning efter hon badat & så men då somnade hon i stället & sen hade jag fått mjölk igen,ganska mkt också. var nog för jag pumpde & pumpade för att försöka få ut några sista droppar att ge henne. Bra om man håller igång genom att pumpa också tror jag,fick rådet att INTE pumpa så mkt i från BB eftersom jag pumpade helt tomt i från tutten för det var så jobbigt när dom blev stehårda & jag var så rädd för att få mjölkstockning men dom sa att jag bara skulle pumpa ut lite annars blev det bara ännu mera mjölk,mer mjölk än vad hon behöva. Jag är glá att jag kan amma! Trode alldrig att jag skulle bli positiv till att amma denna gången heller men det är jag verkligen! Med Liam gick det ju bara inte hur jag än försökte & det blev bara ett stressmoment & han mådde ju mkt bättre på ersättningen också. Nu går det ju bra att amma eftersom hon kan suga tag. Visst undrar man hur tusan man ska kunna amma på stan när man har bägge barna med sig & inte vill amma ofentligt så blir det ju lite svårt att låsa in sig på toan men det problemet tar jag då.

I morgon är det dagis för storkillen Liam & bvc för oss,vägde henne idag på sjukan & hon hade gått upp så det känns kanon :) Tänk att dom växer så fort! Tyckte Liam nyss föddes ju. Nu är han 3 år lix :O

Nu blir det käk för Alina sen ska jag sova för jag har ont i huvudet igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0