Segt

Det är väligt frustrerande att bara gå hemma & vänta & vänta på att det ska sätta i gång! Samtidigt vara så jäkla rädd för att det ska sätta i gång,svårt att få i hop det lix. Skulle vara så skönt om allting var över nu & bebisen var utanför kroppen & alla var hemma & mådde bra & jag antar att även den dagen kommer även om det inte känns som det just nu. Känns som vi alldrig kommer att få träffa bebisn & då har jag bara gått över 5 dagar ännu % flera kommer det säkert bli,gick över 10 med Liam så. På Fredag ska vi på v 41 kontroll & har det inte startat då ska jag våga mig på & fråga om igångsättning & berätta hur jobbigt det är att känna så stor rädsla & oro inför förlossningen. Det känns som jag inte ens är gravid längre,bebisen är så lugn hela dagarna men ibland börjar den trycka ut fötter & rumpan & lägga sig på enda sidan av magen haha.
Snart ska dom ringa från kirurgen också,jag ska boka om min tid som jag fick för att ta bort födelsemärket,fick tid den 18e & det är ju snart så det känns som det kommer bli så mkt då,allting kommer att krocka lix. Hoppas jag kan få en ny tid lite längre in i April kanske? Då allting lagt sig.

I morgon blir det nog doktorn om inte Liam är bättre. Han sover en stund nu,han har ALLDRIG somnat så fort :O Somnade på 3 sek tror jag han är helt utslagen av febern stackarn :( Jag blir orolig för honom! Han är så blek,äter INGNITNG förutom lite yhogurt på morgonen :( Förstår att han inte har någon mat lust men man blir orolig som föräldrer när sitt barn inte äter. Jag vill att han ska må bra & vara frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0