Onsdag.

Idag började vi dagen med Mini-kul´s avslutning. Liam sjöng med & Alina var vaken för 1a gången vi har varit där,hon verka tycka det var spännande & roligt att sitta i ringen på golvet. Hon tittade runt på allt & alla hehe.
Efter Mini-kul blev det Hälsocentralen för vägning & mäta av Alina & ta bort stygnen för mig. Alina hade gått upp till 5270 & är 57 cm lång nu :) Stora tjejen! Gud vad fort det går. Jag vill inte att hon ska växa så fort ju :( Bebistiden bara ruuuusar i väg tråkigt nog :( Det är ju så mysigt med bebistiden! Självklart är alla åldrar mysig men det är såklart något speciellt när dom är nyfödd. Tycker Liam nyss var nyfödd,nu väger han 17 kilo :O
Gjorde ont att ta bort stygnen,är väll för att såret är öppet :( Skulle komma tillbax & få pencilin om det blev värre.
Jag frågade även hur långt tid det brukar ta att få reda på svaret om det sulle vara nå farligt märke & det kunde ta upp till 4 veckor cirka så jag borde få reda på det i sånafall denna vecka,jag som trode man inte behöva vara skrajj att dom ska ringa längre eftersom det gått 3 veckor så tror man ju att nee,nu har dom kollat märke & det var inget men nu ska man gruva sig för dett samtal :( Är det ofarligt får jag ett brev i Juli någongång.
Liam & Alina var också med,tur att Johanna kunde följa med & passa Liam :)

Nu är huset nystädat. Liam & Alina busar på golvet :) Väntar på att pappa ska komma hem så vi kan fara & handla. Kylen gapar tomt!

Alina har upptäckt att hon har händer tror jag,kollar på dom hela tiden nu hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0