Snabba ryck!

Har vait på jobbt en sväng & hälsat på idag :) Roligt att få träffa alla igen,el ja,inte alla träffade jag såklart men några :) Liam passade på att käka lunch där,en pirog.
Alina var så glad & flinade åt varenda en tror jag,hon som brukar bli skraj nu när det är någon hon alldrig träffat,kanske kännde hon igen alla rösterna sen hon låg i magen?

Efter vi varit där så åkte vi & handlade lite,ja inte blev det mt iaf för Liam blev pinknödig mitt uppi allt,han drack ju så mkt saft innan haha. Men han höll sig hela vägen hem iaf :)

Igår var vi på föräldrarmöte också :) Till hösten börjar ju Liam på den stora avdelningen,gud vad fort det går!
Han skulle även få en talpedagog,eftersom fröknarna har svårt att förstå vad han säger,själv har jag alltid tyckt han är duktig på att prata men när hon förklarade vad hon menade så förstod jag eftr lite omtanke,han kan inte säga S,när han ska säga sked så blir det ked osv,har för mig att jag också hade svårt för att säga s. Så han skulle få hjälp med det så det inte följa med honom ända upp i skolåldern,vilket inte kankse är så kul. Han skulle även ehöva göra en hörselundersökning utifall han hör dåligt så han inte uppfattar att man talar med S om ni fattar va jag menar? Han har ju haft en period han sagt VA? jätte mkt men samtidigt har det verkat som han skojjat me oss för när ma viskar jätte tyst hör han ju. Jaja,vi får se om det försvinner helt enkelt!

Nu är det en liten tös som vill ha käk,bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0