Sorry

Det är såklart INTE meningen att skrämma någon gravid mamma nu jag sitter & lägger ut dessa inlägg.
Såklart tycker jag att många som ska föda barn läser detta eftersom det alldrig ges info,varken från Mvc el förlossningen! Så jag tror att det kan vara nyttigt att läsa vad som KAN hända. Men det är även många som det inte drabbar såklart,tycker var & varannan som fött barn säger att bedövningen är toppen. MEN tyvär inte för alla :(
Så jag tycker absolut att man ska tänka på att det kan hända & det kan förstöra den 1a tiden med sin nyfödda.
Jag har haft en väldig tur som haft Fredrik <3 Annars hade det gått åt pipsvängen. Jag saknar också dom 1a veckorna när Alina var allderless ny. Fredrik fick ta hand om både Liam & Alina medans jag låg i sängen. Jag hade önskat att jag kunde uppleva den 1a tiden utan att vara dekkad! Nu blev det inte så & inget att göra åt tyvär.
även tiden då vi fick fara in & ut på BB när Fredrik stannade med mig där. Också kännde jag mig så hemsk mot Liam,han var nog ganska rädd ett tag där & förstog inte vad som hade hänt med mig & när han inte kunde vara med mig :( Men jag passar på att njuta nu i stället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0