Alina nattad

Japp efter lite Minimello och välling är Alina klubbad i sängen,hon var så trött lillhjärtat.
Liam är fortfarande vaken och leker,vi har ätit Tacos idag till middag efter det chips & godis,Fredgsmys på hög nivå.

I morgon funderar vi på att åka runt lite. Det var julskyltning i Rogsta där syrran m fam bor så vi tänkte åka dit också var det någon julskyltning utan för Maxi tror jag? Tomten skulle dit och dela ut godis till barnen (hoppas jag med får) :P Liam är ju så rädd för tomten så han kommer inte gå ut ur bilen om jag känner honom rätt.
Skulle även ha varit ut på Maln och hämtat trappgrinden och lite annat hos Fredriks farbror så får se om det blir av i morgon.

Snacka om snöväder det har varit idag,är det lika i morgon så vet jag inte om vi far. Faktiskt så kan man åka genom Rogsta till stan,tror det är bättre än e4an just nu iaf.

Undra om Fredrik får det roligt på Julshowen ikväll? Det var även för respektive men jag kännde att jag inte ville följa med,vill hellre vara hemma med barnen. Var med för något år sedan och då hade jag jätte roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0