Ändrade planer

Tror det blev bad i morgon i stället,eftersom jag såg att dom bara hade öppet till kl 15.00 på Lördag.
Syrran vill också följa med och hon slutar kl 14 så det skulle i såfall bli ganska tajt om tid att bada på så vi kör på i morgon i stället då dom hade öppet till 19.30 :)
Ja,vi får se helt enkelt jag vet inte hur det blir med det utvisar väll tiden,right?

Skulle behöva ta mig en duch men jag hatar att göra det när man är ensam hemma,Fredrik jobbar över sen ska han förmodligen till mamma och sätta upp lister. En gång när jag tog en snabbduch på kvällen när ungarna sov så gick lampan i badrumet,det var INTE roligt det lät som någon kom in och släkte lyset och jag såg INGENTING,inte ens handen framför ansiktet syntes,fy!

Jag är mörkrädd,är ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0