Bilkrångel

Har varit och träffat läraren idag i Bergsjö,det gick fort. Hon är bekant sen förut då hon är distriktsköterska och brukar komma på Hagängsgården i bland när det behövs :)
Bilen krånglade på vägen dit :( Den har börjat rycka! Jag vet att det är mitt eget fel då jag alldrig priorieterar att hålla efter med service och grejjs men känner alldrig att jag riktigt har råd att lägga pengar på det även fasst det är en sån pass viktig sak som man MÅSTE göra om man inte vill bli tvungen till att köpa en helt ny bil,vilket resulterar i en massa mera pengar. Jag måste säga att min bil är kanon ändå efter att ha gått så bra utan minsta krångel trots att den alldrig får ny olja,luftfilter,kamremsbyte efter visst många mil osv!
Jag lovar att jag ska ge den lite kärlek efter att jag börjat jobba igen och hoppas på  att den orkar tjäna mig några mil till ;)

Fanns ingen ny kurs som lockade mig att läsa nu tyvär,den enda var Sjukvård men som jag inte får läsa förens jag är klar Uska eftersom det krävs att man är det innan man läser Sjukvård,i den är det även praktik så det får bli när jag är färdig. Barn och ungdomssjukvård fanns inte på Hälsingevux så den ska jag kolla upp om jag får läsa på distans genom någon annan komun i stället.
Matte B är tanken just nu men det kan bli körigt att komma i väg eftersom det är svårt att bara sitta hemma & läsa och särskillt när jag har svårt med just matte.
Men vi får se,finns alltid möjlighet att läsa den efter också men jag SKA någongång läsa upp den eftersom den behövs för att komma in på Höskola sen om det blir aktuellt.

Nu har Fredrik nyss åkt till jobbet,han jobbar kväll i kväll eftersom han var hemma med Alina nu på morgonen så dom har skjussat Liam på dagis.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja skönt att slippa betala 2 boenden :) Varför spar man på all skit då tro haha

2010-11-23 @ 19:01:50
URL: http://zaralindgren.blogg.se/
Postat av: sara

Jaoo :) Haha,ingen aning varför man spar :P Mn är för lat för att kasta haha!

2010-11-24 @ 16:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0