Bus Alina

Har börjat krypa/åla sig fram nu,roligt men också jobbigt! Det ska pillas på ALLT,nu ska det barnsäkras igen :)
Men visst är det underbart med småfolk? Så små men kan ändå hitta på alla möjliga hyss.
Den 12e blir hon 8 månder,jag kan inte förstå! Satt nyss och läste i från tiden när hon föddes och allt som var då och blir avskräckt för fler barn,fasst jag sa då att detta INTE ska stoppa mig. Narkos läkaren sa till mig att det inte skulle få mig att ändra mig om antalet barn jag ville ha och det gör det väll förmodligen inte heller men ändå så är man ju skit skraj och jag har funderat många gånger om min kropp kommer att kunna föda barn igen? Eller inte själva kroppen men huvudet,jag kan knappt anstränga mig ju och så ansträngade som en förlossning är så vet jag inte hur det ska gå :( Skilnad om man inte fått men av det som fortfarande finns kvar då hade det nog kännts lättare.
Nästa gång provar vi ingen Ryggbedövning iallafall det är en sak som är säker! Även om det är så smärtsamt i slutskedet så man tror att man ska dö så är det bättre ändå att känna smärta ett tag än hela livet sen.
Ryggbedövningen gjorde så mycket skit på mig och förstörde min rygg,nacke och huvud och mycket rädsla utöver det så NEJ TACK!
Undra vad näst som kommer utav den? För det dyker upp alla möjliga fenomen som jag inte vet vad det är men som jag är bombsäker på kommer i från den.
När jag ska till och somna in på kvällarna så vaknar jag ungefär 3 gg av att jag slutat att andas,skit hemskt! Fredrik tror det kommer i från huvudet/härnan eftersom det förmodligen gett nervskador som den kan göra. Hela ryggraden har ju med huvudet att göra så vad kan det annars vara?

När man läser om tiden så blir man påmind om hur hemskt det var men samtidigt så kan mkt värre saker inträffa en människa också,det kan slå till när som helst så jag är glad ändå,jag har ju min Familj och vi lever och är friska <3

Alina på BB,väntar på att mamma ska få åka hem,brukar ju vara tvärtemot :P

Kommentarer
Postat av: Martina - Mamma till Ella

Sån liten sötnos!:)

2010-11-12 @ 12:03:24
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0