Fel

Jag såg nu att Alina inte hade gått ner i vikt utan det var så att inte hade gått upp så mycket som hon gjort dom andra gångerna om ni förstår vad jag menar? Hon hade inte gått upp lika snabb då.
Då vi var dit sist var hon 6månader och vägde 7690 nu är hon 8 månader och väger 8100 så hon har såklart gått upp fasst kanske inte så mycket som hon borde. Jag tänkte väll jag också haha!
Men konstigt ändå att hon inte hade gått upp mera så bra som hon äter? Men det är väll det med att hon rör på sig mera nu antar jag.
Stor tjejen fick sitta påvågen idag,nu är hon verkligen inte liten bebis längre. Hon är nästan 80 lång :)


Kommentarer
Postat av: Nicolaykristin

Lots of great info, keep up the good work!

2011-04-05 @ 09:42:47
URL: http://nicolaykristin.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0