Glögg



Ååå,fick helt plötsigt ett väldans sug efter glögg och pepparkakor,Lussikatter vad
gott det vore nu.
Jag har inte riktigt fått dom dära julkänslorna ännu,jag tycker allderless nyss det var sommar & sol jag.
Det känns bara hel knasigt att se julsaker nu! Men jag tror de börjar på att krypa fram lite julkänslor nu ikväll,vet inte varför men jag fick sånt sug att julpynta. Vill skippa jusstakar i år vill hellre ha stjärnor men vi får se. Jag har inte direkt råd med det nu att köpa en massa stjärnor,har bara några stycken så det får väll bli som förra året antar jag.


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Ja, åren går bara fortare och fortare, LÄSKIGT!! :p



Jag har börjat få lite julkänslor faktiskt! Bra sugen på att pynta och göra julfynt, julpyssla lite och julbaka, dricka glögg och lyssna på julmusik.. ååå :´) Snart så!!

2010-11-16 @ 19:40:48
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja,går i raket fart nu när man har barn jue! 1 månad känns som 1 vecka!

åå vad mysigt me julmusik :)

2010-11-16 @ 20:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0