hejsan svejsan

I detta inlägget vill jag ha en massa komentarer ifrån ALLA som går in och kikar på min blogg!
Jag har verkligen inte många läsare om dagen,kanske 25 som högst haha men jag vill ändå veta vilka ni är.
Jag själv är usel på att skriva en kråka i någons blogg men jag läser ganska många bloggar.
Var in på BlondinBellas blogg nyss,brukar kika där i bland och är det inte ganska häftigt hur hon en dag bara började blogga precis som du och jag gjorde och nu är hon en riktig affärskvinna och ganska berömd,driver sitt eget företag,klädmärke,skrivit bok och en massa annat,häftigt ändå hur allt kan utforma sig! Min blogg är bara en lite fis i rymden igentligen som inte har många läsare men den finns ju ändå där så dom som är intresserade kan gå in och kika och mest finns den där för mig även om jag inte uppdaterar den så ofta.
Det som är så bra med en blogg är ju att det finns så mycket minnen och bilder som man kan gå tillbaka och kika på ibland. När Liam var liten,när Alina föddes och allt det dära.
Jag vill gärna göra en ny blogg och blogga i från något annat ställe men då blir det ändå inte samma sak,det är ju här allt är samlat sen långt tillbaka.

Sen gör jag inte så mycket heller så det finns igentligen bara samma saker att skriva om,man märker ju på statestiken när något särskillt har hänt. Förlossning med Alina ex,då ökade statestiken drastiskt.
Så ja,det är en vardagsblogg helt enkelt detta :)

Nu hör jag hur min cessa börjar vakna till <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Vad stor hon har blivit Alina :)

Kan ju säga att både Liam och Alina är likt dig!!

2010-11-11 @ 10:59:12
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Sofie

Linda: Ja,hon växer så det knakar ;) Tycker du? Jag tcker Liam är likt Fredrik eller det är väll olika gg men det syns ganska starka drag.

2010-11-11 @ 11:51:34
Postat av: Rebecka

Jag läser din blogg =) gud vad barnen växer på fort=)

hoppas allt är bra!

2010-11-11 @ 15:53:10
URL: http://baravifyra.bloggplatsen.se
Postat av: sofie

Rebecka: Och jag läser din :) Jadet går så himmla fort så man bara vill trycka på en stoppknapp!

Japp,allt är bra :) hur går det med ny tilskottet?

2010-11-11 @ 16:19:06
Postat av: Rebecka

haha okej=) ja faktiskt odin blev ju 3 mån i tisdags o d känns som att man inte hinner med o tindra blir ju 4 nu 18 dec så dom blir stora barnen.... jorå lite avundsjuka har börjat komma framm här hemma bara men annars så går det bra=)

2010-11-11 @ 16:48:09
URL: http://baravifyra.bloggplatsen.se
Postat av: sofie

Ok,jobbigt med avudsjuka :( Det jag tycker är värst är att Liam blev så trotsig när Alina kom,helt otroligt ibland att man blir fundersam att det inte bara är trots haha

2010-11-11 @ 19:29:44
Postat av: Sophie

Jag läser den, som du vet!

Nästan varje dag kollar jag in. :-)

Puss på dig!

2010-11-12 @ 22:22:20
Postat av: sofie

Sophie: ja,jag vet att du kikar in :) Det är roligt att du gör det gumman :) kram!

2010-11-14 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0