I morgon är en ny dag!

Idag har jag varit flitig att blogga,sen helt plötsligt kan det gå dagar utan uppdatering.

Besök rekord idag,tjoho hela 34 besökare hitills om jag förstår systemet rätt. Eller det kanske var ännu mera då jag fick Alina? Jaja,men jag brukar bara ha runt 24 st läsre per dag så jag är nöjd :D
Inte så många läsare men ändå,34 styckna,undra vilka alla är? Jag vet ju några,kanske ett tio tal men resten då?
Ibland funderar jag på hur man gör så det inte går att kopiera bilder osv,någon som vet?
Jag tänker på vad jag lägger upp för bilder på barnen,lägger alldrig upp något naket eller så för jag vet hur mycket tokingar det finns där ute fasst jag tror inte dom hänger i min blogg,det finns så många mammabloggar nu och min är inte precis kännd så det är inte så lätt att hitta hit vilket känns skönt ändå.
Men man vet ju såklart alldrig!

Fredrik har fortfarande inte kommit hem,jag sitter här och fryser om fötterna,skulle vilja ta mig en varm dusch men vill inte utifall Alina vaknar och sätter sig upp i vagnen. Brukar lägga henne i sin säng uppe men hon somnade nere i vagnen medans jag gav henne välling så då fick hon ligga kvar i vagnen.
Har tänt lite ljus här brevid mig på data bordet och i hallen,blir så mysigt.
En bild från förra julen :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är en ny läsare och jag kikar in i morgon igen! ; )

2010-11-25 @ 22:23:33
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: sofie

Ja läser din jag med :)

2010-11-26 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0