Jahapp

Jag,Liam & Alina tog oss en promenad med vovven förut ikväll och det var så himmla skönt att vara ute.
Kom på att vi kunde väll gå ner på affären & handla blöjjor när vi ändå var på gång så vi skynda oss in och skulle hämta pengar men så var pengen borta så jag rev och slet i allt & försökte hitta den,Alina låg ute i vagnen så jag ville synda mig. Såg ut som ett bombnedslag när jag gick.

När vi hade kommit hem igen var Syrran & Seb & min mamma & pappa här en sväng så Liam fick leka med Sebastian en liten stund innan han skulle åka igen. Jag plockade i hop lite medans det jag rivit fram,det låg ett grillspett framme också som jag så smidigt fick in rakt i handen,AJ!

Nu ikväll har jag plockat i hop ännu mera,nattat barnen,tvättat Alina vill dock inte sova utan hon sitter här med mig nu,därför jag skriver så tokigt.

Det är då det ena med det andra ikväll katten sket under badkaret så där under har jag varit nyss och städat,förstår inte att lilla Cesar inte gör sina behov ute eller missförstå mig inte han gör det  nästan alltid ute men ibland under badkaret på alla ställen.
Nisse kom förut idag med världens fetaste råtta,jag lovar jag har alldrig sett en sån stor,blä! Så nu är det blod fulla altanen.
När jag hade städat klart på toan så börjde det att forsa vatten i från tvättstället i ett rör :( Fredrik jobbar över & hans mobil funkar inte längre,den bara slocknade idag & han får inte på den igen fasst batteriet var fullt innan,mysko! Jag har försökt att fixa det men det är svårt det är lixsom en grej som spruckigt.

Nu ska jag försöka lägga Alina igen får bli uppe i sängen sin nu eftersom hon bara ställer sig i vagnen.
Imorgon blir det Minikul :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0