Middag

Hum,dagens middag fick bestå av Kassler,ris och Beasås gick väll att äta men nja,kanske inte så bra kombo.
Dålig på mat ideer jag.
En sak som vi ska börja inför igen är att köra efter matlista igen,veckomatseldel.
Börja storhandla rejält de gånger vi handlar. Tror man tjänar in på det än att hela tiden typ varje dag åka och handla.
Sen slipper man ju den dagliga fråga:vad ska vi äta idag?

Alina fick en burkmat as usel,jag ar alldrig vågat gjort min egen barnmat men nu ska jag nog ge mig på det!
Vad pengar man spar in då alltså. En burk kostar ju över 10kr! Hon äter 2 om dagen.
Fick bli kyckling och Coscos till middag för henne,hon älskar Coscos! Hon åt en stor burk sen fick hon ris av mig vilken hon också älskar :)

Jag MÅSTE verkligen köpa ett trummset till Liam i julklapp,annars bryter jag i hop! Han slår på precis ALLTING här hemma,märken överallt. Då är det nog bättre att lyssna på trummor än att han slår på bord,väggar,golv,kastruller,leksaker, you name it! Konstigt att man inte är döv.

Så var det dax för den 4e bajsblöjjan för idag,hoppas det är den sista.

Liam med en skara kusiner

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag brukar också äta den kombon! ; ) Tycker att det är gott! Ibland har jag även sparris på burk till och blandar i riset! = )

2010-11-25 @ 19:31:05
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: johannabergvall

fin blogg! :)



allt bra idag? (:

2010-11-25 @ 19:37:54
URL: http://jjohannabergvall.blogg.se/
Postat av: u name it

Var med i dagens blogg om du har lust!



Kramar!

2010-11-25 @ 19:45:20
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0