Piggare

Idag känner jag mig piggare men antar att febern slår till i kväll igen :( I går mådde jag inte alls bra,fy!
Har inte ätit något sen i går så nu skulle en Pizza sitta bra,tror jag! Bara man inte börjar må illa igen efter den.
Kanske inte en sån bra ide att trycka en Pizza om man inte ätit så bra.

Blev inge bad i dag heller,kände att det inte är så bra eftersom jag hade feber i går :( Så,vi tar det nästa Fredag eller Lördag o stället. Hoppas på att alla är friska då :)

Liam är ute och tar ned äpplena i från äppelträden så alla hamnar på backen sen har han tagit kaninens hö och lagt där också nedanför äppelträden som Rådjuren ska få,kryllar av Rådjur här kan jag lova! Varje dag är dom här,dom är så fina! Måste köpa en tjärve åt dom.

Dålig bild men den är i från förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0