Trots

Det var inte en lätt sak att få med mig Busgrabben hem i från dagis idag,han trotsade som bara den!
Jag fick inte hälpa honom att ta på honom skorna och han skulle inte ta på dom själv så det blev svårt,väldigt svårt hur han skulle komma ut. Men så kom han på att han skulle gå till bilen utan skor vilket han inte fick så efter mycket om och med så gick jag ut därifrån och han efter med skorna på sne,några minuters grinande senare var vi äntligen ute i bilen och då fortsatte det med att vi skulle till min mormor och hälsa på,när vi nästan var där så skulle han åka hem och gå dit i stället vilket jag tyckte lät som en bra ide så jag vände bilen och styrde hem men precis då vi vänt så skulle han inte gå minsan utan då skulle han åka bil,slutade med att vi stannade hemma.
Nu äter han tårta och kollar på film med Alina :)
Svårt nu när han börjar trotsa på dagis,han hade en period då han gjorde så när han var mindre men då var det att han inte skulle åka hem och tvärtemot när man lämnade honom,ja det är inte lätt. Jag som trode dagistrotset inte skulle komma tillbaka. Så svårt när man har Alina på armen som alltid brukar sova när jag ska hämta honom och inte går det att väcka henne heller så mina armar är fulla.
Liam är så fruktansvärt grinig och trött idag men det får man väll vara när det har varit helg? :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är inte ensam Sofie! Tindra är precis likadan kändes som jag läste om henne!

2010-11-15 @ 15:00:00
URL: http://baravifyra.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie

Ååå,vad skönt att jag inte är ensam för ibland känns det som det kan jag lova ;)

2010-11-15 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0