Välling= Trygghet?

Jag undrar om Alina ser sin kära välling som en trygghet?

Hon måste ha välling varje gång innan hon ska somna in vid varje tillfälle och då menar jag även om hon nyss ätit en stor matbruk innan och ska sova efter den,då grinar hon ända till vällingen kommer.
Hon borde ju bli mätt efter en stor burk eftersom vid sådär sista tuggan brukar hon rapa och shöjjas (stavning)

Nu ikväll åt hon välling när hon la sig men hon kunde inte somna så testade om hon ville ha mera välling och det ville hon,efter det skulle jag gå upp och kika till henne och då vaknade hon eftersom jag är där och pussar och dona (kan inte låta bli) :) Efter det så vägrade hon att somna om så hon fick komma upp i famnen en stund och gå in till Liam som inte kunde sova av hennes grin,då ville hon ligga med honom i sängen men det går ju inte eftersom hon skulle rulla ur den på en gång. Hon fick ligga med honom en liten stund när jag satt brevid men sen när jag tog upp henne därifrån blev hon så arg så oj,oj,oj och hon blev ännu argare när jag la henne i sin säng igen.

Nu sover hon äntligen efter 3e vällingflaskan på ungeför 2 timmar. Det måste vara en fix ide att hon måste ha vällingen innan hon somnar annars går det bara inte. Eftersom hon vill ha den även fasst hon precis ätit luch också om hon ska sova efter det.
Hon sover oftast efter lunch på helgerna men före på vardagarna och vill ofta ha välling även då fasst hon ätit gröt just innan.

Hon äter fortfarande på natten också ibland 2 gånger.

Det är konstigt att hon inte går upp mycket i vikt av så mkt välling? Men så bajsar hon mkt också efter varje måltid :)

Det är väll inga problem igentligen med vällingätandet i sig men det skulle vara skönt om hon inte vaknade på natten och vill äta tills hon blir 4 år eller nå sånt ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0