Ett litet tips

Till alla oss som hyr eller inte har ork,pengar till att kakla om sitt kök är att köka kakeldekorer att klista på.
Köpte helvita när vi precis flyttat hit men tyvär var dom för små eftersom vi har STORA fula kakel i köket,de flesta säljer endast för standard kakel 15x15 & vårat är 20x20. Hittade jätte fina dekorer till ett billigt pris som jag tänkte förändra köket med tills i kan kakla om med riktig kakel & bygga nytt kök. Har ju nu målat köksluckorna vita & resultatet blev mkt bättre! Men MÅSTE verkligen få bort det fula gröna klaklet NU,helst i går. Så jag hittade en sida med många fina kakel både helfärg eller mosaik,jag ringde till dom & frågade om dom kunde ordna 20x20 & det kunde dom :) Så hon ska maila mig i kväll för prisuppgift,kommer kanske att gå på 300kr vilket jag mer än gärna lägger ut för att slippa se detta kakel som är just nu. Jag valde mörkgrått mosaik,nästan svart,hoppas det blir bra bara! Säkert pilligt att klistra dit det. Men det var även lätt att ta bort det för att byta färg om man ville,det kan man inte med riktig kakel ju så på så is är det ju smidigt,billigt & enkelt,eller hur? Det kommer ju att förändra hela köket.
I går när jag ändå hade färg kvar började jag måla på trappan,jag älskar att måla nu när det blir så bra :D

Gå in & kika om ni vill ha en STOR förändring i erat kök eller badrum för en billig peng! http://www.kakelcover.se/Mosaik.htm

Bye!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Åååh!!! Kan du inte ta kort där hemma (på kök) och lägga upp lite bilder? Vill se hur ni fått det ju :)

2010-10-28 @ 15:04:20
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0