Huset

Jag vill bara ta en kofot och börja riva ner hela köket och sätta dit nytt,byta golvet och en massa annat. MEN det går ju inte nu när vi inte äger det. Får vänta tills jag börjat jobba vilket kanske blir ännu nästa vintertid,nu blir det ju fortsatt mammledighet sen plugg efter det och när jag är klar ska jag läsa en extra kurs vilket är Sjukvård sen vill jag även läsa vidare till Sjuksköterska blir mer & mer sugen på det men jag jobbar nog emellan innan jag sätter mig i skolkbänken igen för att först läsa upp betygen för att överhuvud taget komma in på en Högskoleutbildning.
Men året har nu hunnit blivit 2012 och då känns det bra onödigt att renovera eftersom jorden tydligen går under då,vilket jag inte tror att den kommer att göra men vågar man verkligen chansa,vem vet haha?
Nu var ju dom dära Majja folket lite oberäkliga eftersom dom gick efter en kalender som dom gjort & räknat ut själva så när det inte fanns några fler datum i deras räknekalender så antog dom att jaha,då går nog jorden under och vi med den,kanske inte så bra uträkning ;)

I morgon ska jag plugga,jag ska verkligen det! Men har kört fasst och det rejält.

Känner att jag behöver börja köpa Julklappar,borde jag ha börjat med i sommras!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååååååååååååå julklappar och julgran!! Vad mysigt!

2010-10-20 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0