Kalas

Idag ska vi på kalas efter att Liam slutat på dagis,det är min mormor som fyller år idag så grattis till henne. En som också fyller år idag är Therese så grattis även till henne <3 Skickade ett paket till henne med posten för ett tag sedan men som fortfarande inte kommit fram :( är det någon som har otur gällande paket som jag skickar eller tar emot så är det JAG alltid försvinner det eller blir fel sorterad. Hoppas det kommer fram idag!!

Min skrutta sover i sin vagn nu,sover alltid två gånger ganska snabbt efter varandra såhära på förmiddagen nästa gång hon vaknar är det dax för lunch innan vi åker mot dagis.

I morse när Liam och Alina som vanligt kollade på Bompa så sa undrade Liam varför i hela friden dom inte grattade Therese och Igga (gammelmormor) på dagens grattis för,haha. Varför ingen hade skickat in dom :) Ja,varför gjorde vi inte det? Det hade ju varit lite roligt. Det var ju på dagens Bolibompa namnsdag Alina fick sitt namn i från,Liam tyckte att bebisen skulle heta Alina och så blev det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0