ny frilla

Jag sitter och kikar på olika frisyrer,hittat några stycken som jag tyckte om. Men då är ju frågan om det skulle se lika bra ut på mig? Alltså mitt hår är helt förstört efter att ag var så dum och blonderade det :( Det har gått av och blir fett några timmar efter tvättning. Jag ångrar mig att jag förstörde det vill jag lova. Det enda är nog att raka av sig allt och börja om i från början men nej tack! Men det är vekligen slitet ändå uppifrån och ned i topparna.
Kruxet är också om jag vill ha kort eller längre,vissa dagar vill jag ha det ganska kort typ till axlarna om inte kortare andra vill jag ha långt och spikrakt det är fint det men eftersom mitt hår är förstört funkar det nig inte på mig :(
Detta är en snygg frilla men jag vet inte om det passar mig,skulle alldrig våga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du bara se med ett öga då?

2010-10-05 @ 17:20:03
Postat av: Sofie

Ja,jag tankte det

2010-10-05 @ 18:49:10
Postat av: Emma Viklund

Verkligen jättefinfrisyr, så "enkelt" men ändå skitsnyggt!! Tror du skulle passa i en sån :) men jag tycker du är så fin som du är nu i ditt hår :) jag måste göra nå åt mitt hår, ska med klippa mig lite, men vet inte hur, även göra fler slingor i håret...

2010-10-09 @ 10:26:50
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0