Passa på

Att blogga lite medans Liam sitter i badet efter en dusch :) Hör hur han tappar ur vattnet nu-jag är klaaar,jag vill kolla på poliserna. Ni vet coops på tv´n han älskar det. Efter det är det sängtajm för honom,dagis i morgon igen. Alina har redan gjort natt för ett tag sedan hon.

Idag kom jag äntligen igång med pluggandet igen men tappade precis suget nu efter att ha läst vad läraren tyckte om det,inte G förens det var en massa saker jag hade kompliterat uppgiften med,gah!! Jag som skrev så mycket och verkligen kännde att jag inte fick ur mig något mer. Bara att ta nya tag i morgon och hoppas på att jag är på skrivar humör då i stället för det är jag verkligen INTE nu.

Nu sitter jag med en kopp kaffe efter att ha skrubbat ansiktet lite och smörjt in det,är allderless för dålig på att skönta om huden men idag fick den en omgång iaf. Jag verkligen avskyr min fula hy,ush! 
Känner mig som en 80 åring just nu,inte på topp alls. Inte äter jag nyttigt längre och inte rör jag på mig så mkt som jag skulle vilja och då blir jag deppig. En klippning skulle också behövas,gärna nu! Blir så sällan man klipper sig nu,man blir så bekäm i att vara hemma som mammaledig,man gör ju inte så mkt man är mest hemma. Man drar sig till och med för att gå till frissan,känns som en utmaning haha. Måste försöka komma i väg någon helg då Fredrik kan ha kidzen.

Nepp,nu ska jag dricka upp kvällskaffet och joina i soffan med mina <3an

Föresten Alina blir hela 7 månader om 8 dagar,galet :O


Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

SnyggLiam :D Ni har så fina barn, Sofie! :)

Tänk att Alina snart blir 7 månader, helt sjukt vad fort det går... Igår kollade jag igenom min gamla blogg då Viggo är runt 7 månader, hjälp, tycker det var nyss haha :) Mycket som händer i deras utveckling då!



Jobbigt det där med skoluppgiften :/ Hoppas det blir bättre med ett nytt försök.

2010-10-05 @ 10:35:02
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie

Emma> Tack sa mkt!! Ja det g;r s[ himmla fort,allderles f;;r fort!! Haha ja tyckte nyss Viggo var bebis

2010-10-05 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0