Inte en enda gång...

Jag bli så less på mig själv och på andra just nu,jag pratar om studierna nu. Jag kan börja med att säga att även hur bra och mycket jag än tycks skriva på mina inlämningar är det alltid något jag måste komplitera för att ens få ett godkänt,allvarligt! Inte ens ett godkänt på 1a uppgiften förens jag har kompliterat,alltså jag kan inte förstå,visst jag är ingen person som är duktig på att skriva osv men jag tyckte verkligen att jag hade skrivit så bra själv så jag absolut skulle få ett Godkänt kanske till och med Vg om jag kompliterade lite kanske :O
Dessutom blir jag less på att jag har varit på komvux fått kurstarten och uppgifter,varsågod att börja,nu fick jag ett mail att läraren hade varit för snabb att ta in mig,nu skulle jag ej göra mera uppgifter förens hon var säker på att jag fick börja. Komvux hade ej gjort ett konto till mig så jag var inte ens registrerad hade läraren upptäckt :(
Jag som verkligen hade lagt ner så mkt av min tid på detta,desutom är jag mammaledig och har inte all tid i världen till att plugga men jag försöker verkligen,känndes som jag var på gång och jag var så motiverad till detta,nu är jag nere på noll igen,samma visa varje gång jag ska göra något som har med skola att göra!
Dessutom måsta jag skriva om hela bokressentionen och analysen,jag vet inte alls vad jag har gjort och inte gjort längre,har ingen koll på något känns det som,har ingn motivation till att ta nya tag heller,särskillt inte när jag inte ens vet om jag får vara med i kursen eller inte,surt! Ne fy,sådära tycker inte jag att man kan behandla sinaelever,först säga att dom är med sen säga att dom var föpr snabb att ta in en :( MEN så klart är jag inte så överaskad,det lir alltid nå tok när det handlar om mig och studier.

Jag hade dessutom lagt ner många,många timmar på bokressentionen och analysen,skit också!
Jag har inte tiden till att skriva om allt igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0