Jag visste ju..

Att det är den 13e idag och att Alina skulle på bvc ändå for det ur mig! Kom på det nästan nyss så jag skyndade att ringa och tala in ett medelande,hoppas hon ringer upp i morgon bitti så kanske jag hinner komma dit i morgon i stället. Jag som alldrig brukar glömma tider så dära :( Men det är väll bara en mänskligt betende att glömma saker.
Ett tecken på att det är dax att ta det lung och slta stressa kanske,Känns som jag har tuuusen saker i huvudet just nu!

Nu är det snart läggdax för Liam och jag ska paka dagisryggsäcken och fixa med tvätten i tvättstugan,skulle ha fortsatt att slipa och måla klart kökstolarna också men fyy så tråkigt det är och så fult det blir men alla stolar måste ju målas så :/
Jag har faktiskt pluggat en del idag även fasst jag inte skulle göra det enligt min lärare,men utifall jag kommer in så är det bra att ha gjort lite. Kan fortfarande inte smälta att hon tog in mig först sen fick jag inet vara med längre,får man vekligen göra så? Taskigt tycker jag att det är rent ut sagt!

Kommentarer
Postat av: Pappi Raul

Du är strulig. Man skriver upp i en almanacka och låter den ligga uppslagen på bänken så ser man vad man ska göra varje dag

2010-09-13 @ 18:32:24
Postat av: Sofie

Jag hade skrivit upp det,såklart! Det är du som är gammal så du måste skriva upp OCH desutom ha öppet på diskbänken

2010-09-13 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0