59,9 ;)

Har precis kommit hem i från en rask 30 minuters promenad + lite jogg,hur skönt som helst att bara ge sig ut med hunden och lämna allt hemma till Fredrik för en stund. Vikten minskar också från 63, (någonting) till 59,9,great! Så skönt att bara se 60 siffran förvinna & man börjar på en ny siffra.

Blev pannkakor till middag blev en poäng för mkt men den är borta nu genom att jag gick den där raska 30 min promenaden. Älskar pannkaka & det är jag nog inte ensam om i denna familjen iaf. Både Liam & Alina molar in pannkaka i munnen så jag vet inte vad :P Annars kan dom vara gräsen över mat! Till Lunch åt vi fiskbullar,hade en burk hemma & Liam ville smaka så det fick bli så då. Alina spottade ut dom så fort de kom in i munnen så hon fick spagetti & köttfärssås i stället :)

Jag är sugen på en party kväll nu! Jag är inte så mkt för krogen men kanske någon tjejkväll,vi har ju faktiskt en sådan inplanerad,tror jag? Hoppas det blir! Skulle vara skönt att komma ut & bort för ett tag & samla nya krafter så man blir den dära exemplariska mamman igen som orkar leka dagarna i ända igen ;P

Nu sitter pappa & Alina & bygger legotorn som hon sen ska rivadet tycker hon är jäääääte roligt! Liam sitter & kollar på tv´n <3 Snart är det sängdax för dom. Vad mkt som kan hända på 1 år <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad du är duktig :)

2011-04-07 @ 09:39:10
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Sofie

Carro: Men du är väll nog så duktig som tänker på att röra på dej även fast du är gravid!!! Många som skiter i det då lika som jag gjorde. Man tänker äh,man går ändå upp i vikt av graviditet men det är minst lika viktigt att äta nyttig & bra mat & röra på sej vid en graviditet ;)

2011-04-07 @ 11:16:05
URL: http://snoj.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad duktig du är =)

Men tänkte bara fråga av ren nyfikenhet, hur mkt tänker du väga .. alltså vilken vikt siktar du in dig på? =)

2011-04-07 @ 14:45:29
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Sofie

Linda: Tack! Ja,först & främst vill jag tillbaka till 55 som jag vägde 1a gången med vv efter att jag fick Liam. Gick ju upp med Alina & har fortfarande inte tagit tag i dom kilorna förens nu. Men snart är jaga där igen sen får vi se om jag vill gå ner mera :) Vill bygga upp kroppen sen genom träning.

2011-04-07 @ 15:23:41
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0