Helgen =jobb

ÅÅ,vad skönt att det ringde i från Bem & frågade om jag ville jobba ;) Slipper man fundera på det,hoppas det blir nästa helg också! Är så skönt att få komma ut & göra lite annat för en stund.

Föresten så ringde vv igen :) De ska skicka in mej till Expressen!!!! Det är inte alls säkert de väljer ut mej eftersom det var 5 tjejer till men ändå,det är stort bara att få förfrågan om att vilja bli inskickad! Men jag är nöjd även om jag inte kommer med,jag får ju iaf vara med i Viktväktar tidningen :D Det är stort för mej!

Liam & Alina leker med lego,så underbart att se dem leka tilsammans :) Dom får så mkt nytta av varandra nu när Alina blivit större.


Kommentarer
Postat av: Carro

Men guuud vad roligt med VV :)

Du måste lära mig allt om de sen när jag får börja "tappa" kilon :D

2011-04-08 @ 09:42:16
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Sofie

Carro: Ja,det är roligt :D Och framförallt lätt! Tror det var en tjej som ska öppna i Hudik i Agusti,fick förfrågan att öppna tillsammans med henne men har inte tiden då :( Men då kan du börja på möten osv & få böcker :) Jag funderar att gå på det sen.

2011-04-08 @ 11:39:43
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0