Plankan!

Jag har börjat gjort plankan några gånger om dagen nu & man orkar mer & mer för varje dag! De sägs vara en super bra magövning för de som fött barn. Så alla med mammamagar prova denna övning ;) De sägs vara den enda övning som kan ge platt mage efter förlossning. Vanliga sittups var inte så bra eftersom magmusklerna oftast delar på sig efter en graviditet. Om man gör situpps så delade de på sig ännu mer vad jag fattade det som?

Jag brukar kika in hos en riktig mamma tränare som rekomenderar plankan http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/
Se bara före & efter bilder i från tävlingen! Så,nog kan plankan förändra magen drastiskt.

Jag kan ju återkomma om min degmage drar i hop se lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0