Bilar 2

Har den kommit ut på Bio ännu? Jag och Liam vill se den :) Han tycker så mkt om att gå på bio och det gör jag med,blir ju en helt annan upplevelse mot för hemma..

Idag har skolan dragit i gång igen,känns bra! Fasst nog blir man stressad av att få en bunt med uppgifter som nästan alla ska vara inlämnade samtidigt pluss tenta på det men ska det vara så ska det! På ett vis är det riktigt skönt att bara kunna beta av som man vill och snabb som jag är har jag redan lämnat in den 1a :) I morgon ska jag börja på en ny om lite lex sara och lex maria anmälningar hade jag tänkt. Blir tajt att få in jobb och blir mkt att jag tackar nej nu fasst jag vill jobba men helgen har jag på schemat iaf sen är schemat slut för den här sommaren. Kan nästan bara jobba helger då jag går i skolan. Nästa sommar hoppas jag på ett annat sommarvik än på mitt vanliga ställe,inget illa menat men jag vill gärna prova något nytt. Och de ringde från Hudiksvall för någon dag sen och berättade att de behövde vikarier på barn avdelningen i November,typsikt! Jag blir klar i December men med lite tur så kanske jag får hoppa in när jag är klar också. Efter December så blir det inte slut på pluggandet utan då blir det inriktning på barn om jag kommer in på skolan,hoppas! Det är en skolan i från Stockholm tror jag på distans så det blir kanon.

I lördags firade vi bröllopsdag (en dag för tidigt) Vi var ut och åt gott på medelhavskällaren. Tänk att det redan gått 1 år,Otroligt!!! <3

Kommentarer
Postat av: ewa

Ja vi har varit å sett bilar 2 på bio:)) i söndags. kolla på hemsidan.

2011-08-16 @ 21:15:33
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte ens alex fick se bilar på bio. Det var 7års åldersgräns

2011-08-24 @ 22:46:13
Postat av: Anonym

fast kanske är 3d versionen bara

2011-08-24 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0