Jobbhelg

Hej på er!

Nu har jag en jobbhelg framför mig,typsikt att det då skulle bli vackert väder :( Ska bli roligt att jobbaeftersom jag har varit ledig i från jobbet nu en vecka. Sista dagarna på schemat nuu tyvär. Men hoppas på mkt helgjobb sen :)
Liam & Alina är på dagis,efter jag hade lämnat dom stannade jag till hos hästarna i Ström och pratade med Emelie om just ridning. Det är ju så himmla mysigt med hästar men jag är ju rädd för dom tyvär! Men en liten lugn skritt skulle inte sitta helt fel så förhoppningsvis blir den av någon dag framöver :) Behöver jag säga att jag längtar tills Alina kan börja på ridskola? Hon visar redan nu ett intresse,häääääättt säger hon :) Gullunge!

Tror jag ska plugga lite innan jag ska i väg mot jobbet nu. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0