:(

Idag skulle jag & barnen åka till Sjukhuset & hälsa på mormor men vi kom bara till Via,vågade inte köra e4an eftersom bilen har bettet sig så kontogt länge nu och tur var väll det att jag körde Frölandvägen för där kom jag ingen vart,det luktade bränt och gick inte att gasa. Så ställde mej nedan för Saras hus ;) Tills Fredrik kom och hjälpte mej,han kikade och det visade att det bara handlar om en slang som ska bytas,phu! Lite tejpning runt den så gick det att köra hemmåt igen. Synd att vi inte kunde hälsa på mormor bara :( I morgon jobbar jag hela dagen och på Söndag får vi besök,hoppas vi kan på Måndag!

Hade bara fått 2000kr!!!! I fp idag. Mina dagar räckte inte men Fredrik har avstått dagar till mig och det skickade vi in för länge sen men dom hade inte hunnit handlägga det ännu :( Som vanligt då! Men innan nästa Fredag så skulle ja ha resterande pengar,hoppas det. Vad skönt det ska bli nästa månad då man får lön också :)

Mormor hade uvi och en rejäl lunginflamation,det har vi förstått ett tag men hon har vägrat åka på Hälsocentralen,inte vill hon ha larm heller så tillslut blir det ju såhär tråkigt nog! Vi får se hur det blir nu efter sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa, visst går de fort????? FÖÖÖÖR FORT!!

Alltså vad gjorde man innan man fick barn egentligen? helt sjukt! Man hade ju knappt nå liv då ju. :P

Hon hälsar tack :)

2011-02-27 @ 07:18:54
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0