Hostatack

Jävla hostatacker,vad dom är jobbiga! Särskilt när dom dyker upp när man ringer & söker jobb :(

Nu längtar jag tills jag är klar Usk! Kan vi inte hoppa över sommaren ;P Jag var jättevälkommen till Bemmaningsenheten som vikarie till Sjukhuset då iaf och ska lägga in mig på Lg.se som att jag är redo att börja arbeta som Usk där efter nästa jul :) Känns toppen!

Men jag pratade med en som är chef på kvinnoliniken i Hudik & hon sa att jag inte behöver vara värdig Usk för att få jobba på sommaren som de på Bemmaningen sa,hum? Hon skulle ta kontakt med mig igen och jag skulle söka de jobb som var ute på Lg.se nu,tyvär så krånglar sidan så jobbsidan kommer inte upp :(

Jag provar väll att söka sommarvik även fasst jag inte är klar ännu,man kan inte få mer än ett nej anars har jag nog redan på Hagängsgården annars så inget att deppa över om jag inte skulle få jobba där men det vore ju lite som endröm,faktikt! Det är ju det jag vill jobba med.

Nu blire dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0