Jag vill sova!

Herregud,kan inte förstå hur jag kan vara så trött! Jag sover ju om nätterna men stiger upp tidigt varje dag men det ska man väll inte bli såhär trött av att göra? Jag vill bara sova,NU! Jag som alldrig brukar vara trött på dagen och jag har alldrig någonsin längtat efter att få lägga  mej och sova mitt på dagen.

Hos Logopeden gick det sådär. Liam kunde inte konsenterera sig eftersom Alina var med och var en riktig bråkstake så vi hoppade vissa saken. Men Liam behöver inte gå regelbundet eftersom han bara hade problem med vissaa utal som många barn har och som även jag hade som barn,han är ju bara 4 år och att träna fram sånt är ingen idedå det kommer utav sig själv. Om ett år skulle han ändå dit för att kontrolera så han kunde utalet som han hade svårt för nu. Med sig hem fick han ett munskärp eller vad det heter så han ska träna upp muskelaaturen runt munnen med eftersom han dregglar i bland. Men även det har det ju blivit mkt bättre med så det försvinner nog med eller utaan munskärp. Han fick också välja en leksak,han valde en vattenpistol.

Så bråkig som Liam var idag både inne hos Logopeden och i lekrumet har han nog alldrig varit någongång. När jag och Logopeden pratade så sprang han runt,runt och kastade saker,gjorde illa Alina som i sin tur blev arg. Ha lyssnade inte ett dugg och inte hjälpte det att jag el Logopeden sa till honom,han var helt okontrolerbar!
Nästan läskigt när man inte har kontroll över vad dom gör :( Man känner sej urusel!
Det var som ett jag vet inte vad där inne och i lekrumet,en farbror som satt brevid oss såg inte glad ut kan jag lova er.

Kallt både inne & ute! Jag eldar,har elementen på fullt men det hjälp inte så mkt,inte så konstigt när det drar i från ALLA dörrar,det känns som vi har dom öppna. Måste maila om det sen!

I morgon blir det MiniKul,tror jag. Om jag orkar vill säga ;)

Jo,jag ska följa med mamma på en Sians i kväll,hur ska jag klara av att vara vaken? För det är en såkallad stor sians med mkt folk så jag antar att man sitter i en sal och lyssar eller något. Jag är inte så intresserad av sånt där,hellre då en sians mellan två personer där hon/han kan ta reda på om det är någon i från adra sidan som vill ta kontakat,det skulle vara intressant och se om det stämde,många säger att det verkligen gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0