Ni som inte tror på "spöken"

Har verkligen fel nu,för några timmar sen trode inte jag heller men NU vet jag.

Som jag skrev tidigare så skulle jag ju på Sians,vi var en stor grupp och under själa kontakt studen så tog flera "andar" kontakt med mediumet 1a en tjej som tog kontakt me en annan tjej,jag tappade hakan och hon med,hur tusan hon kunde veta?

På andra plats ut var en man som dog ganska tidigt vid 73 års ålder,han arbetade i skogen,hade gjor illa benet,fasst han sa strunt i det,det var länge sen på ett arbete,han sa jag har bott på en gård med lite djur när han var yngre,jag älskar vattnet och meta och en massa mer saker. Då kännde jag hur mitt hjärta gjorde ett rus och jag började skaka,jag blev helt konstig och skakade. Jag sa att det är min morfar och det var det! Vet ni vad han sa?
Han sa att deprisonen jag har/haft och alla konstiga tankar ni vet som jag skrev om på nyårsafton i ett inlägg.
Jag har ju ett tag funderat på om medicin kunde hjälpa men har inte velat ätit det,han sa att det borde jag göra för det skulle jag må bättre av. Han sa även att jag skulle vara försiktig me pengana och inte ha dom i fickan,det hade jag haft i dag 500kr som jag trode ja tappat min morfar va jätte rädd om pengar och man fick INTE ha dem i fickan! Han sa också saker till mamma som jag inte vill skriva här men som stämmer precis! Och vet ni? I morse när jag skulle borsta tänderna så märkte jag att tandkrämen var slut så jag sa högt för mig själv jag MÅSTE köpa ny tandkräm idag! vet ni vad mediumet sa? Jo:Han säger också att du måste köpa tandkrämen som tog slut,HUR SJUKT ÄR INTE DET??? Hon kan omöjligt veta allt detta och det är ingen bluff,det vet jag nu! Det var morfar som tog kontakt.

Det var många personer vi kände en person kom härifrån och hennes man dog väldigt tragiskt,ha tog självmord. och eftersom vi vet lite om det så vet vi att allt hon sa stämde,hon sa att han tog självmord och en massa mer utan att veta något! Självklart blev många berörda och särskillt hon! Det var verkligen sjukt!

Ni som alldrig prova och är skeptiska till det,PROVA! Lova det! För det är på riktigt hur skulle annars mediumet kunna berätta detta??

Kommentarer
Postat av: Sara

Häftigt! Var med på rening av svärfars hus igår.

Shit va äckligt/häftigt det var. Visste inte vad man skulle tro! Har skrivit om de på bloggen ifall du vill läsa :) Ska oxå gå på seans tror jag!

2011-02-22 @ 12:51:19
URL: http://zaralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0