Snälla,dumma Visdomstand

Kan du inte snälla sluta trycka på mitt tandkött nu? För det gör så fruktansvärt ont!

He på er! Vilken fin dag det är idag,soligt och skönt. Är utvilad idag känner jag,sov som en stock! Alina hade tydligen haft en bråknatt i natt men inget som jag hört tydligen. Fredrik hade ränt upp i stället :)

Jag jobbade i går kväll & ska jobba även i kväll,så roligt! Att få lite semester för en stund ;P Ne då men det är skönt att få komma hem i från ett lite tag,bara att få göra lite annat. Och såklart var det roligt att träffa alla arbetskambrater igen,fick en stor kram av snälla Eva när jag kom :) Roligt att de saknat en iaf.
Lika roligt att träffa de boende också även om många gått bort till andra sidan :( Såklart ska man väll inte fundera så mkt på sånt när man jobbar så nära personer som faktiskt väntar på döden,rent ut sakt,för de gör de väll. Men de blir ju på något sätt som vänner och jag tror ändå att det är bra att ha den dära medkänslan också och inte bara tänka arbete.

Alina sover ute på altanen efter en liten promenad och Fredrik & Liam sitter framför tv´n och myser :) Jag har plockat i hop lite,konstigt nog så har diskberget en tendens att växa sig väldigt stort under tiden jag är på jobbet!

Snart Måndag igen med allt vad det innebär,inte så mkt för mig dock. Men till helgen blir det kalas för storkillen Liam som fyller 4 år <3 Sen är det Alinas tur att ha kalas. Måste räknat fel på månderna,hon kan omöjligt bli 1 år redan,det går ju bara inte :O Hon föddes ju nyss! Ja,herregud alltså vad fort det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0