Vidrigt

Jag mår inge bra alls sen jag kom hem,mår illa och är skakis och helt utmattad! Jag trode ärligt att jag skulle dö där inne när jag fick det dära hjärtruset,jag har alldrig varit med om något äckligare! Precis när hon började prata om honom så började och precis när hon var klar så slutade det,det var en obeskrivlig kännsla! Jag har alldrig trott på folk förut när de skrivit sånt här men nu skriver jag det själv! Ni som inte tror på det snälla prova. Inte alla som får kontakt kanske men det är värt att prova och det är värt pengarna!

Jag kommer inte våga sova i natt :( Inte igentligen för att morfar pratade med mig men för att man verkligen har svart på vitt nu att det finns och de ser oss utan att vi tänker på det,helt sjukt! Och det låter galet,många där inne trode de blivit galen efter allt dom sett/hört hos dem,alla där hade varit med om en massa tok hemma. Ush,en hade vaknat upp med en gammal man brevid sig i sängen,hon trode hon hade blivit galen! En annan flög saker ned i från bokhyllan för så hunden var livrädd så den kröp efter golvet,en del fick inte vara i ett visst rum i deras eget hem,en del kände knuffar när dom sov. Det var en massa läskiga saker,ush jag är rädd nu :( Men igentligen är det väll inget att vara rädd för.

Måste skriva det igen för att övertyga alla som tror att sånt här är bluff,såklart finns det de som bluffar också men hur tusan kunde hon veta att min tandkräm tagit slut i morse? Att min morfar sa det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du blir som mona

2011-02-16 @ 09:39:24
Postat av: Sofie

Gå själv på sånt nästa gång så får du se!

2011-02-16 @ 10:20:22
Postat av: Anonym

nej jag går inte till hjärnskrynklare

2011-02-16 @ 14:27:58
Postat av: sofie

Hur kan hon vara en hjärnskrynklare då? Hur kunde hon säga om tandkrämen? Och om allt annat? Hur kunde hon veta att morfar dog när han var 73 år? Och hur han dog,hur han såg ut,vad han jobbade med? Och om alla andras anhöriga? Du vet Henrik bronlins pappa hur kunde hon veta allt om honom hur det gick till?

2011-02-16 @ 20:03:27
Postat av: Anonym

för att hon tar reda på sånt innan

2011-02-16 @ 21:39:33
Postat av: Sofie

HAHA,hur då? Hon hade då inte pratat med mej eller någon annan! Det var väll ingen som visste att jag måsta köpa ny tandkräm? Förutom Liam kankse eftersom jag sa det högt för mej själv då på morgonen: Nu är tandkrämen slut igen,måste komma ihåg att köpa ny idag!



Då sa hon på slutet så här: Jo,din morfar säger också en sak,det är väll lite privat men jag säger det ändå,han säger att du måste komma i håg att köpa tandkrämen som tog slut.

2011-02-17 @ 05:51:20
Postat av: sofie

2011-02-17 @ 09:05:00
Postat av: Sofie

Föresten hur kunde hon ta reda på det när hon inte visste vilka som skulle komma? Det var bara att komma och bet där,ingen för bokning!

2011-02-17 @ 09:06:10
Postat av: Emma Viklund

Superintressant sånt där... ryser av det du skrivit :) Häftigt men läskigt på samma gång.



vart höll hon till? Vad kostar det?

2011-02-18 @ 11:13:09
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Jag vet inte,hon var inte härifrån. Men hon reste runt på lite olika ställen och där vi var var på Bergsjögården. Hon skulle också ha privat seans i Bergsjö nästa månad. Privata sittningn kostade 500 men vi var på en stor seans då kostade det 250kr tror jag. Ja,det var jätte häftigt men samtidigt så himmla läskigt,särskillt nu om man är ensam hemma :(

2011-02-21 @ 10:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0