Vinterland

Ush,mår dåligt av att titta ut nu!

Snart ska vi brumma i väg till min mormor & hälsa på,bara Alinis vaknar någon gång :)

Idag skulle jag tro att min läkemedelsräkning bok kommer också,då ska har jag något att läsa i kväll innan jag somnar.

Jag sitter & kikar på lite olika kök,finns så mkt och jag har ingen aning om hur jag vill ha det,Toppmodernt eller Lantligt? Jag älskar båda! Jag tror nog att det får bli åt det mer "nya" hållet med höglansskåp också kan man ju lägga in lite lantliga detaljer. Vi köper nog huset snart,om allt ser bra ut såklart :)

Sånt fasst vitt skulle va fränt,eller? Eller ne,jag vet inte!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt kök :)

men det är nog bättre att ha det i svart, med tanke på att du har 2 barn ;) hehe!

Tänkte mer på att det syns ju mer på ett vitt kök om det är smutsigt eller inte, på ett svart kök så ser man bara fingeravtryck liksom ;)



Men gå efter din tyck å smak, blir bäst så :)



Allt bra annars?!

2011-02-03 @ 22:11:14
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Ja det är svårt med kök!! Men roligt att kolla.. Jag tycker med det är snyggt med både lantligt och modernt. men mest lantligt :)

2011-02-05 @ 12:02:30
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0