Fel på kameran

Börjar se ut som en busig 1-åring :) Pappa & Liam mys :)

Våran kamera har varit kaputt ett tag nu :( Hela skärmen är som en rengnbåde av färger & man ser inte alla hur man knäpper och det bli dåliga bilder som ni ser :(

En sak till är att med våra nya snabba bästa internet,ja enligt Fredrik så går det INTE att lägga in bilder på bloggen längre :( Fick sätta in tele 2 nu igen för lite bilder! Jag hoppas det går att ordna annars säger jag upp det i morgon. Jag står på det så någon fördel vill jag också ha med det,jag vill kunna blogga med bilder!

Barnen växer & växer! Snart har vi en 4a åring & en 1åring här hemma :) Alina står stadigt helt själv nu och tar några steg,snart går hon på heltid :) Bus pojken <3Man tycker detta var nyss ju! Mina fina!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0