I morgon

Ush,jag har så svårt att somna nu på kvällarna eller ska man kanske säga nätterna? Det blir alltid så att vi sitter uppe länge sen när vi ska sova så vaknar barnen,bägge två. Om jag håller på att somna så vaknar jag alltid av något! Hunden,någon som rör på sig osv :( Man är helt körd på morgonen!

I morgon ska vi hälsa på Fredriks mormor,var ett tag sen nu! Ska bli kul...

En sak som inte ska bli kul i morgon är att jag ska ringa det dära samtalet jag gruvat mig för så länge nu :(
Meeeen,bättre att göra det än att låta bli. Och förhoppningsvis blir det som jag hoppas och jag inte behöver oroa mig längre. Vi får ta ett steg i taget,bröja med att ringa och se vad som säger sen nästa steg & nästa kanske.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0