Jag kom fram

Tills slut och fick prata med en kvinna,hon sa att hon inte trode det var någon fara & att dom flesta bröst är JÄTTE knöliga men för att jag ska kunna få en utgångstatus på hur det ska kännas och för att kolla upp den dära knölen som är öm så skrev hon upp lite saker nu sen skulle en läkare bedömma om jag skulle få komma snabbt eller om det inte var någon bråska,jag skulle alltså få komma på undersökning.

I min ålder finns det inte stor risk för bröstcanser & jag har inte ärvd i släkten men såklart finns det ingen ålder på sånt heller så lika bra att kolla upp om man är orolig.
Eftersom jag var i den unga åldern så skulle läkaren först känna igenom mina bröst,fy,hoppas det blir en kvinnlig!
Sen skulle dom göra ultraljud,inte mammografi men verkade det finnas något misstänksamt så skulle dom ta prov på det,alltså dra ut celler med en spruta,huga!

Jag hoppas iaf att det INTE är något farlig!

Kommentarer
Postat av: ewa

usch jobbigt att inte veta!Men skönt att dom tar en på allvar och ska kolla upp de:)

2011-01-12 @ 08:08:21
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0