Kanske 1a

.....Gången som jag blivit lurad på Tradera nu och såklart är det på den dyraste saken jag någonsin har köpt!

Fasst ännu ska vi inte måla fan på väggen eller polisanmälas. Ibland händer det att folks dator/mail går sönder & ibland händer det att folk blir sjuka & hamnar på sjukhus osv då de inte har möjlighet till att svara på mail.

Såhär ligger det till: Jag är ute efter en ny telefon så jag budade hem en ny i från en som bara,såklart hade possitiva omdömen,vi mailade i början och jag överförde summan som mobilen kostade,den skulle komma fram inom 14 dagar,vilket inte är ännu men när jag mailar & frågar om varan är skickad och en massa andra frågor så svarar hon nu inte längre,trots mail & sms!

Jag har pratat med Traderas suport och det finns inte så mkt att göra än att invänta tills leveranstiden utgått,vilket den inte har ännu,eller ringa och ställa frågorna utifall någonting har hänt med säljaren men jag har inte vågat ringt,bara skickat sms som hon inte svarat på än.

Ska nog prova att ringa sen,men vad pinsamt :( Men ne,jag har betalat för varan och ska kunna få svar på frågor!

Om hon lurat mig så polisanmäler jag henne på direkten.



Kommentarer
Postat av: Linn

Oj, jag hoppas att hon är sjuk eller nåt sånt!!!

Trist som fan annars!! Du får uppdatera när du vet! = )

2011-01-21 @ 21:21:10
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: Sofie

Fick svar idag att telefonen var påväg så man får väll lita på det

:D

2011-01-22 @ 12:12:51
Postat av: Linn

Nice!! = )

2011-01-22 @ 13:04:20
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: Linda

Jo ring Sofie, hon kan inte bita dig genom telfonen ;)

Och om hon har lurat dig så polisanmäl henne på engång!

fast dom kanske inte gör något åt det eftersom det är försäljning genom internet?

men hoppas det löser sig för dig!

Kan jag komma å hämta boken ikväll kankse? är det ok om du får pengar kontant?

2011-01-23 @ 12:38:30
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0