Måndag

Morgonen började väll som vanligt här,dagis bestyr o sånt! Nu är Liam lämnad och Alina somna som en stock i sängen sin,tröttfisan!

Dagens planer: Låna en kattbur,ringa Hälsocentralen.

Liam´s tumme ser verkligen inte bra ut nu,hur mkt jag än har försökt med att rädda den i från att nageln måste plockas därifrån så har det inte gett resultat och nu blir det nog dax för det,att doktorn tar bort nageln,ush stackars Liam,det kommer inte att bli lätt och särskillt inte med Alina i famnen också.
Knepigt att inte pencilinen hjälpte!

På dagis nämde fröken om Alinas inskolning och att det snart är dax och ja,det är ju verkligen det nu!
Jag har lix inte reflekterat över det riktigt än förutom att jag tänkt att tänk om hon inte är redo när hon bara är 1 år & 2 månader? Men hon älskar verkligen dagis,så mkt! Det börjar bli en kamp att få ner henne i bilstolen när vi ska åka därifrån. Så det känns skönt att hon tycker det är roligt där,sen kanske det inte blir lika bra då dagen D kommer,dels för att det inte är på Liam´s avdeling och dels för att vi inte kommer stanna med henne.

Och,tiden? Den ska vi inte ens snacka om! Hon låg ju faktiskt nyss på mitt bröst,det gjorde hon verkligen och nu fyller hon 1 år snart. Jag vill ha henne liten längre,fasst ändå längtar jag som en tok nu att få komma ut och bli klar min utblildning någongång så man iaf har en fasst grund som man kan jobba sig högre upp på sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0